گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزشوپرورش استان لرستان در راستای دستیابی به یکی از مهمترین اهداف خود یعنی اشاعه یافتههای پژوهشی، درصدد برآمد تا به چاپ و انتشار پژوهشهای برتر استانی راهیافته به مرحله کشوری در دوره 25و26 بپردازد. چاپ و انتشاریافتههای پژوهشی باعث میگردد که زمینه انتقال تجربه زیسته همکاران در مواجهه علمی با مسائل بهصورت روشمند و با رویکرد و روش علمی ثبت و ضبط گردد و بر همین اساس این پژوهشها برای سالهای متمادی میتوانند در دسترس همکاران قرار گیرند و زمینه استفاده و بهکارگیری آثار و نتایج آنان توسط همکاران فراهم گردد. جدای از استفاده همکاران از نتایج آثار پژوهشی، زمینه آشنایی با ساختار آثار پژوهشی مبتنی برمعلم پژوهنده نیز فراهم میگردد. تعمیق و توسعه فرهنگ پژوهش نیز از جمله کارکردهای چاپ و انتشاریافتههای پژوهشی است.
چگونه توانستم مشارکت والدین دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری را در مراجعه به مرکز مشکلات ویژه یادگیری امام رضا (ع) شهرستان پلدختر افزایش دهم؟ زهرا کائیدی بهمن ایمانی
چگونه توانستم در دوران کرونا با بهرهمندی مطلوبتر از فضای مجازی از افت تحصیلی دانشآموزان دختر مدرسه ابتدایی شاهد جلوگیری کنم؟ فاطمه حسنوند
چگونه توانستم پس از بازگشایی مدارس در دوران کرونا، به کمک بازی، اضطراب دانشآموزان پایه سوم دبستان قلمچی شهرستان دورود را کاهش دهم؟ فائزه جودکی و رضوان شیری
چگونه توانستم اختلال کندنویسی دانشآموز پایه چهارم (س. ک) را در درس فارسی کاهش دهم و مهارتهای نوشتن را در او تقویت کنم؟ مریم رستمی کرماله
چگونه توانستم با استفاده از شیوههای تربیتی و رفتاری مناسب و خلاقانه، مشکل ترس و اضطراب جدایی از والدین دانشآموز "تیارا" را کاهش دهم؟ نیره منتظری
چگونه توانستم مشکلات ارتباطی و مهارتهای اجتماعی دانشآموز اوتیسم خود را بهبود بخشم؟ زهرا یاراحمدی
چگونه توانستم مهارتهای حرکتی دانشآموز نابینای پایه چهارم را بهبود ببخشم؟ سمانه دریکوند
چگونه توانستم از طریق آموزش آگاهی واجی و روشهای تقویت حافظه فعال، مهارت خواندن را در دانشآموز با نیازهای ویژه ذهنی بهبود ببخشم؟ پرستو شیرزادی
چگونه توانستم ضعف دانشآموزان پایه دوازدهم کلاس ۳۰۵ را در نگارش پاراگرافنویسی برطرف نمایم؟مژگان رضایی پور و زینب باقری
چگونه توانستیم علاقه و انگیزه به یادگیری درس عربی را در دانشآموزِ پایه دهم تقویت کنیم؟ عباس آدینهوند، سمیه کوشکی، احسان گراوند
چگونه توانستم دانشآموزم را از غرقشدن در فضای مجازی نجات دهم؟ ناصر جمشیدی
چگونه توانستم مشکلات املایی علیرضا، دانشآموز پایه سوم مدرسه چند پایه شهید بهشتی را حل کنم؟ناصر امیدزاده
چگونه توانستم معلمان مدارس چندپایه روستایی حوزه راهبری خود را به شرکت در فعالیتهای مرتبط با رشد حرفهای علاقهمند کنم؟ دکتر نورمحمد سلطانی
دسته بندی موضوعی | موضوع فرعی |
علوم انسانی |
علوم اجتماعی
علوم تربیتی |